loading...

98music05

آهنگ مرگ مغزی مهدی مرگان من بدون دستات،من بدون چشماتمیشم اسیر خاطره ها،گفتی من میام پا به پاتچرا رفتی بی خبر انگاری که غیب شدیراس راسی دلمو شکوندی بخدا حیف شدیهر شب آرزو می کنم دیگه از خواب بیدار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 دوشنبه 05 شهریور 1397

آهنگ مرگ مغزی مهدی مرگان

 من بدون دستات،من بدون چشمات
میشم اسیر خاطره ها،گفتی من میام پا به پات
چرا رفتی بی خبر انگاری که غیب شدی
راس راسی دلمو شکوندی بخدا حیف شدی
هر شب آرزو می کنم دیگه از خواب بیدار نشم
مرگ مغزی میشم دیوونه بخدا دیوونشم
عشقم تو بودی زندگیم تو بودی
چشمات تو چشمم ولی با من نبودی


دستات تو دستم ولی دلت جای دیگه
این دل ساده من بی تو داره میمیره
عشقم تو بودی زندگیم تو بودی


چشمات تو چشمم ولی با من نبودی
دستات تو دستم ولی دلت جای دیگه
این دل ساده من بی تو داره میمیره
چرا رفتی بی خبر انگاری که غیب شدی
راس راسی دلمو شکوندی بخدا حیف شدی
هر شب آرزو می کنم دیگه از خواب بیدار نشم
مرگ مغزی میشم دیوونه بخدا دیوونشم
عشقم تو بودی زندگیم تو بودی
چشمات تو چشمم ولی با من نبودی
دستات تو دستم ولی دلت جای دیگه
این دل ساده من بی تو داره میمیره
عشقم تو بودی زندگیم تو بودی
چشمات تو چشمم ولی با من نبودی
دستات تو دستم ولی دلت جای دیگه
این دل ساده من بی تو داره میمیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو